Selasa, 9 Januari 2024

SUNYI DAN MALU SESEORANG PUNCA KHAWIN ORANG ASING

Oleh. Norsham Haji Tukirin 

Kuala Lumpur. Golongan Balu atau Janda mahupun Andartu perlu berfikiran terbuka bagi memelihara diri mereka sebaik mungkin agar tidak dipandang serong segelintir warganegara Malaysia.

Kisah Wanita Malaysia sanggup khawin kontrak dengan lelaki warga asing yang dilapor sekitar negeri Kelantan membuka mata seluruh penduduk negara ini, antara alasan wanita terlibat ialah tidak ada lelaki Malaysia mahu berkahwin dengan mereka bagai sukar diterima beberapa lelaki dewasa negara ini yang ditemui. 

Menurut lelaki Dewasa yang ditemui, sebenarnya ramai lelaki Malaysia yang berumur 40 tahun keatas bergaji rendah belum berkahwin atas sebab wanita negara ini tidak mahu dengan kemiskinan, sebaik sebilangan wanita sendiri mengenali lelaki Malaysia miskin langsung sebilangan mereka memasang jerat terhadap lelaki warga asing sebagai memilih  calon suami kontrak mereka.

Malah ada juga lelaki berusia 50 tahun bujang, duda dengan pendapatan RM1,200 sebulan dan kebawah bagai tidak dipandang wanita kota Andartu, Janda dan Balu, ini diakui golongan lelaki terlibat sebagai menjawab pendedahan wanita Kelantan ramai khawin Kontrak dengan lelaki warga asing demi menjaga nama baik lelaki Malaysia.

Sehubungan dengan kisah benar ini kedua dua pihak Lelaki bujang Duda dan Wanita Andartu, Janda serta Balu yang ingin mencari pasangan sebenar didalam negara Malaysia boleh berhubung dengan  WAK HELARY SUKIONO ditalian Media Terkini Harian Malaysia 01138554026 dan 0194827829 masa pejabat sahaja.






Nota. Dilarang membuat ulasan  berita dan memuat iklan niaga dalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan