Rabu, 17 Januari 2024

BUMI GAZA HANCUR PEJUANG MASIH MELAWAN

"Saban Hari Rakyat Plastine Terbunuh Di Gaza Serta Bangunan Menyembah Bumi Namun Hamas, Hizbollah Dan AlQassam Terus Membedil Zionis Israel" 

Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Angka korban kematian rakyat Plastine  sudah melebihi 24,000 sehingga hari ini disamping bangunan bangunan menyembah bumi dibom oleh Zionis Israel, sebaliknya Pejuang  Hamas, Hizbollah dan AlQassam masih terus membalas bedilan roket keatas Zionis Israel setiap jam bagai tidak melihat dimana mereka bersembunyi oleh tentera Zionis Israel.

Menurut penduduk Plastine, sasaran sebenar Israel adalah rakyat Plastine di Gaza tanpa mampu mengesan keberadaan Pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam yang melawan mereka setiap jam, satu peperangan yang tidak masuk akal mengapa hanya rakyat Plastine yang dibunuh tiap hari sedangkan pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam terus menerus menyerang Israel tiap jam jelas mereka.

Menurut warga Plastine, jika Israel sekutu negara Amerika Syarikat yang memiliki kecanggihan peralatan perang, mengapa  mereka (Israel) gagal mengesan keberadaan Pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam walaupun tiap jam terus menyerang bumi Lubnan ujar mereka.

Berdasarkan kepada pendedahan rakyat Plastine tentera zionis Israel hanya mampu melihat rakyat Plastine dan bangunan tinggi di Gaza dengan kuasa radar, sedangkan semua pejuang Hamas dan sekutunya tidak mampu dikesan walaupun membedil Israel tiap jam dalam pelbagai sudut tanpa berhenti. 

Dunia perlu berani memberi pengajaran tentera Zionis Israel agar menghentikan serangan pembunuhan keatas rakyat Plastine dan bangunan bangunan di Gaza terus runtuh menyembah bumi tiap hari.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran  dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang






 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan