Selasa, 9 Januari 2024

KECACATAN WARGA PLASTINE SEIMBANG CACAT TENTERA ISRAEL

"Kecacatan Orang Awam Plastine Seimbang Kecacatan Tentera Zionis Israel"

Oleh. Huzera Ben 

Gaza. Kerakusan tent

era Zionis Israel membunuh dan mencederakan orang awam Plastine mendapat pembalasan dikalangan pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam, ramai TENTERA ZIONIS ISRAEL terbunuh serta cacat sepanjang hayat berikutan serangan demi serangan pejuang Hamas dan sekutunya.

Jika orang dewasa lelaki dan wanita serta kanak kanak terbunuh dan cacat sepanjang hayat tentera zionis Israel juga terima nasib yang sama tentera mereka terbunuh dan ramai yang cacat sepanjang hayat, ini lah kekuatan pejuang Hamas dan sekutunya mendepani tentera Zionis Israel yang sentiasa berperang setiap hari walaupun kelengkapan Israel dibantu oleh Amerika Syarikat.

Zionis Israel dilaporkan mempunyai seribu helah pengunduran tentera dari Bumi Gaza namun sekelip mata menyerang semula penuh kejam membunuh anak anak kecil, ini lah helah yang kerap kali dimainkan oleh Zionis Israel bagi hasrat mahu memusnahkan Hamas dibumi Gaza berserta seluruh rakyat Plastine dikawasan tersebut.

Pejuang Hamas dan Sekutunya dilaporkan telah bersiap siaga mendepani Zionis Israel walau sampai bila sekalipun demi bumi Gaza dan rakyat Plastine amnya, walaupun sudah beberapa pemimpin kanan Hamas, Hizbollah sudah terkorban ditangan tentera zionis Israel  namun lebih ramai komander Israel dibunuh atau cedera oleh AlQassam.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan