Sabtu, 6 Januari 2024

ISRAEL BERSELINDUNG CUBA MENAWAN BUMI IRAN

Oleh. Helary Sukiono 

Lubnan. Perancangan licik Israel. Mahu mengusir seluruh penduduk Gaza ke Congo antara langkah  awal mereka ditahun 2024 ini namun pejuang Hamas dan sekutu

nya tidak pernah menyerah dengan pelbagai tekanan  pihak tentera Israel. 

Berdasarkan kepada
teknologi jentera perang tentera Israel yang dibantu oleh Amerika Syarikat sememangnya  dunia meramalkan Pejuang Hamas dan Sekutunya yang serba kekurangan telah lama menyerah atau melarikan diri, sebaliknya  para pejuang Hamas dan Sekutunya masih terus menentang sehingga hari ini tanpa menyerah atau melarikan diri demi mempertahankan bumi Gaza sampai bila bila.

Pejuang Hamas dan Sekutunya dilaporkan hanya bersandarkan kepada Allah swt bagi mempertahankan bumi Gaza dibantu para kumpulan PRESS menyebarkan keganasan Israel namun tidak ada yang mampu menghentikan keganasan Israel, anehnya negara negara Islam sekadar memerhati peperangan Israel dengan HAMAS dan SEKUTUNYA  tanpa ada yang turun padang bersama  bagi mengusir Tentera Israel dibumi Gaza.

Menurut pemerhati perang Israel dengan Hamas, jika pemimpin negara negara Islam  tekad bersatu membantu Hamas dan Sekutunya mendepani  pengusiran Israel, sudah pasti telah lama sudah Gaza bebas dari serangan Zionis Israel yang bagai bertapak  lebih lama dibumi Gaza membunuh sebilangan warga Plastine setiap hari.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan