Selasa, 9 Januari 2024

SIAPAKAH PENJUAL MADU TUALANG RAMAI

Oleh. Koijul Hairol

Borneo. Lambakan penjual yang mendakwa MADU TUALANG ASLI menimbulkan keraguan sebilangan pakar pencari madu tersebut dalam Malaysia apa tak lagi membawa bersama SARANG MADU TUALANG BERTAHUN TAHUN LAMANYA sebagai penarik pembeli membeli Madu Yang Meragukan mereka jual. 

Anehnya sebilangan penduduk Sabah tidak kisah  dengan KERAGUAN MADU TUALANG sehingga ada yang membantu mereka menjual sekitar gerai gerai  tempatan sama mendakwa MADU TUALANG ASLI,  sikap seumpama dilaporkan sanggup menipu rakyat negara sendiri sedangkan pihak penjual asal merupakan orang yang diragui status kerakyatan mereka tidak dapat dipastikan sebenar asal mereka.

Menurut pakar pencari MADU TUALANG ASLI  Malaysia bukan sahaja susah mencari Madu Tualang malah ianya juga terlalu sedikit untuk jualan setiap hari, sebaliknya golongan penjual yang meragukan mampu pula menjual dalam kuantiti yang banyak setiap hari sepanjang tahun tanpa hentinya ujar orang ramai. 

Sehubungan  dengan pendedahan ini semua pelanggan Madu Tualang wajar berhati hati dalam pembelian nya  agar tidak perolehi produk tiruan yang dilapor berleluasa setiap hari.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan