Ahad, 7 Januari 2024

PENYOKONG BN SABAH TUNGGU PENGURUSI BN DATANG

"Semua ahli dan penyokong BN UMNO Sabah perlu maufakat dan menunggu Pengurusi BN datang Sabah" 

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Bahang panas politik Sabah bagai terasa seluruh warga negeri ini namun belum ada sebarang kenyataan rasmi dibuat semua ahli politik tempatan. 

Desas desus UMNO dan WARISAN bakal berkerjasama dalam PRN akan datang demi menentang Gabungan Rakyat Sabah pimpinan Datuk Seri Panglima Haji Hajiji Haji Mohd. Noor Ketua Menteri Sabah.

Benarkah UMNO dan WARISAN membentuk kerjasama mendepani GRS dalam PRN yang dijangka berlaku dalam tahun 2024 ini bagi negeri Sabah,  namun belum ada pengesahan rasmi dikeluarkan oleh Presiden Umno sehingga masa kini melainkan menunggu hari esok kenyataan dikeluarkan ujar Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi.

Apapun pergolakan politik Sabah rakyat perlu bersabar dan menunggu ianya diselesaikan oleh pemimpin parti politik yang dilaporkan bergolak berkenaan, tidak ada masaalah politik yang tidak boleh diselesaikan menerusi permaufakatan dan tolak ansur sesama pemimpin parti politik disetiap kawasaan masing masing.






Nota. Dilarang  membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan