Jumaat, 19 Januari 2024

GAZA HANCUR PEJUANG TERUS MELAWAN

"Hampir Semua Bangunan Dekat Gaza Sudah Musnah Ranap Ke Bumi Namun Pejuang Hamas, Hizbollah Dan AlQassam Terus Melawan Tentera Zionis Israel Tanpa Mengalah" 

Oleh. Huzera Ben 

Plastine. Hampir keseluruhan bangunan di Gaza musnah menyembah bumi namun daya ketahanan Hamas, Hizbollah serta AlQassam masih terus melawan serangan  Zionis Israel sehingga kehari ini tanpa  ada petanda ianya akan berakhir. 

Antara yang pelik didalam perang Israel menentang Hamas dan Sekutunya Hizbollah dan AlQassam adalah kumpulan warga asing dan pendatang asing tanpa izin dinegara negara membangun bagai mengibarkan bendera perang negara terlibat sedangkan mereka juga Pendatang dinegara orang tanpa kembali kenegara asal. 

Tidak kah pelik pelarian dinegara membangun bersungguh sungguh mengibar bendera negara yang berperang walhal mereka (pelarian asing) terus berlagak dinegara orang bagaikan mereka hero dinegara asing sehingga menjadi tanda tanya rakyat negara membangun yang mereka tumpang.

Antara peristiwa yang berlaku dipelusuk negara negara membangun sejak perang Israel Dan Hamas bersama Sekutunya Hizbollah dan AlQassam dijadikan kebanggaan pelarian dan PATI dibeberapa negara membangun sampai dipertikai rakyat asli negara mereka tumpang.

Apapun perang di Gaza jangan sesekali Rakyat Asing apa tak lagi PATI menjadikan nya satu kebanggaan mereka duduk tumpang dinegara orang sampai merimaskan rakyat asal negara berkenaan sepanjang masa.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan