Selasa, 23 Januari 2024

HARAPAN GENG DADAH DIBERKAS

"Seluruh warga yang sayangkan generasi mereka mengharap setiap yang terlibat dengan geng dadah dapat diberkas sepa
njang masa termasuklah di Sabah" 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Geng upik yang telah ditahan seramai sebelas orang dan mendapat pertuduhan Mahkamah hari ini di Kota Kinabalu Sabah masih memiliki 8 orang ahli lagi yang giat diburu di Sabah dan Malaysia amnya kata Dato' Sri Ayob Khan Mydin Pitchay Timbalan Ketua Polis Negara hari ini. 

Geng Upik yang diketuai seorang bergelar Datuk Ahli Perniagaan dan menaungi badan NGO mempunyai rangkaian perniagaan luas sebagai melindungi kegiatan Dadah menurut laporan pasukan Polis DiRaja Malaysia.

Malah beberapa akaun bank dan harta telah dibeku serta ada juga yang dilaporkan berkait dadah disita sehingga siasatan selesai dijalankan pihak PDRM.

Bagi penduduk Sabah yang dihubungi sangat  berharap semua kuncu kuncu dalang dadah dinegeri ini dapat diberkas setiap masa demi memelihara kehidupan baik generasi muda mudi orang Sabah dalam jangka panjang.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan