Sabtu, 13 Januari 2024

HOUTI BERSAING TENTANG AMERIKA SRARIKAT

"Serangan Permulaan Amerika Syarikat Terhadap Houti Memberi Tindakbalas Yang Pantas Dari Pasukan Tersebut" 

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Sekutu Israel Amerika Syarikat yang memulakan serangan terhadap pasukan bersenjata Houti kini diancam balas oleh pasukan tersebut walau sampai ke Laut Merah sekalipun serangan balas terhadap Amerika Syarikat sekutu Israel.

Cubaan Amerika Syarikat menyerang dan memberi tekanan kepada angkatan bersenjata Houti tidak langsung menakutkan mereka malah lebih menjadi bantahan seluruh dunia tanpa mengira bangsa dan agama,  keberanian angkatan bersenjata Houti mencabar Amerika Syarikat membuktikan wujud kesedaran pejuang umat Islam dikawasan terlibat sudah tidak mahu tunduk dengan tekanan kuasa Amerika Syarikat. 

Pejuang Houti juga sudah membuktikan penerbangan dilaut merah bagi mengusir kapal laut perdagangan Amerika Syarikat sebagai tindak balas serangan negara tersebut, tentera Houti tidak gentar dengan segala ugutan dan serangan tentera Amerika  Syarikat keatas mereka walau dimana pun mereka berada selagi Houti dilandasan benar tegas mereka. 

Sehingga berita ini ditulis Houti masih terus aktif melakukan serangan terhadap Amerika Syarikat dan Sekutunya jika ada peluang mereka, pejuang Houti langsung tidak gentar dengan ugutan dan serangan Amerika Syarikat Terhadap markas mereka memandangkan telah lama mereka bersedia cabaran seumpama.








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan