Ahad, 14 Januari 2024

LANGKAH KANAN BICARA WARA MENARIK

Oleh. Tedung Selar

Kuala Lumpur. Sejarah penyiaran akbar ini bermula kerdil dengan dwi mingguan masih langkah kiri dalam era 1997 dan 1998 dahulu. 

Media Terkini  dahulu pernah menggunakan nama MINGGUAN MISTERI namun menukarkan namanya kepada MEDIA TERKINI sebagai perubahan menarik perhatian kepada setiap pembaca didalam mahupun luar negara.  

Media Terkini juga pernah menerbitkan Majalah Kontaks berserta Media Misteri namun atas saranan semua pelanggan dahulu akbar ini mengekalkan nama Media Terkini yang dikelolakan Anak Peneroka Malaysia.

Hari ini Media Terkini bersiaran harian ada juga yang mengaku tidak mengenali Akbar ini walaupun pernah melangganinya dahulu DWI MINGGUAN dan AKBAR MINGGUAN, namun sebaik sahaja Langkah Kanan Akbar ini bersiaran HARIAN ada pula mendakwa tidak tahu walau kru Akbar Ini didepan mata khususnya Sabah.

Kami berterima kasih kepada semua pembaca dan pengiklan akbar ini diseluruh Asia setiap hari memandangkan tanpa anda kami tidak bertahan sehingga harian masa kini.

Untuk yang menjauhi kami terutama pemacu politik tempatan berbahagia lah dengan politik anda dikawasan sendiri sepanjang masa jika semua rakyat setempat masih mendokong politik anda. Editor

MEDIA TERKINI HARIAN BOLEH DIHUBUNGI DITALIAN 01138554026 ATAU 0194827829 MASA  PEJABAT SAHAJA.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan