Selasa, 30 Januari 2024

JABATAN KERJA RAYA PERLU TURUN PADANG

"Sesuatu Kerosakan Penghadang Jalan Raya Yang Berlaku Dalam Jalan Kendalian Kementerian Kerja Raya Perlu Ditinjau  Pihak Berkuasa Agar Segala Kerosakan Dapat Ditangani Seberapa Segera" 
Oleh. Jusupi Anak Kurdi 

Sabah. Semua kerosakan jalan didalam kawasan  
JABATAN KERJAYA yang berlaku akibat kecuaian orang awam hendak lah dipantau semua pihak sekeliling agar tidak ada yang terlepas dari sebarang tindakan terhadap apa yang mereka lakukan. 

Ada juga penduduk Sabah dikawasan luar bandar yang 
sekadar mendiamkan diri melihat sebarang masaalah melibatkan kerosakan prasarana jalan raya  (JKR) disebabkan perlakuan orang awam setempat. 

Setiap kemalangan yang berlaku wajar dipantau demi mengelak sebarang kerosakan pelbagai prasarana jalan raya dibawah naungan JKR setiap masa agar segala kerosakan ditanggong golongan yang merosakan nya ujar warga Sabah dekat sini. 

Semua lapisan masyarakat perlu bersatu bagi memantau segala apa yang ada melibatkan kerosakan prasarana jalan raya setiap masa tanpa mendiamkan diri demi memelihara sebarang prasarana yang dibina oleh kerajaan.

Setiap kerosakan jalan raya yang berlaku disetiap kawasaan perlu dijaga bersama sama demi kemudahan penduduk setempat sepanjang masa.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan