Rabu, 10 Januari 2024

KORBAN PEPERANGAN SEIMBANG

"Peperangan Antara Hamas Dan Israel Seimbang Mangsa Korban Senjata Mereka Masing Masing Walaupun Hamas Dan Sekutu-
nya Tidak Semoden Dengan Israel Yang Dibantu Oleh Amerika Syarikat" 

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Kekuatan semangat juang kumpulan Hamas, Hizbollah dan AlQassam dalam mempertahankan bumi Gaza serta rakyat Plastine  yang
terus diserang oleh Zionis Israel tanpa perikemanusiaan dan bertahan sampai kehari ini.  

Penduduk Plastine  menyifatkan Zionis Israel  banyak cakap tidak serupa bikin semata mata mahu mengaburi mata dunia terutama negara negara yang membantu dan menyokong perjuangan nya, namun hakikatnya bukan muda Israel menewaskan pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam walau dengan apa juga tekanan  Israel pejuang  terlibat terus GAH mempertahankan Gaza dan rakyat Plastine amnya tegas mereka. 

Warga Plastine juga  mendedahkan kekuatan Pejuang Hamas dan Sekutunya tidak goyah walau pelbagai tekanan  rejim Zionis Israel mahupun Amerika Syarikat yang bersungguh sungguh mahu memusnahkan pejuang Hamas dan Sekutunya sedangkan mereka (Israel) gagal mengesan markas sebenar mereka. 

Tentera Israel bukan sahaja banyak yang terbunuh malah lebih ramai dilaporkan cacat anggota, cacat mental malah ada juga yang hilang daya penglihatan serta pendengaran akibat serangan bertubi tubi pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam ujar warga Gaza.








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang







 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan