Sabtu, 27 Januari 2024

ISRAEL TERUS BERDEGIL PADA ICJ

"Siapakah Yang Mampu Menghalang Keganasan Dilakukan Pemerintah Israel Selain ICJ Masa Kini"
Oleh. Huzera Ben 
 
Lubnan. Selepas ICJ mengambil kira semua kes yang berlaku sejak 7 Oktober 2023 sehingga hari ini tahun 2024  mereka merumuskan bahawa Israel mengawal pembunuhan beramai ramai  atau Genosid diseluruh Gaza. 

Sebaliknya nya Israel terus menolak tindakan yang diputuskan oleh ICJ  malah masih lagi menyerang Gaza serta Sempadan Syria dan Lubnan sehingga hari ini tanpa menghiraukan keputusan ICJ.

Bagi warga Lubnan yang ditemui, mereka mempersoalkan negara negara Islam yang tidak bersatu menentang kezaliman Israel terhadap Gaza serta Sempadan negara negara Islam, malah warga Lubnan tidak tahu lagi siapa yang mampu menghalang perbuatan Israel keatas negara Islam seperti Gaza dengan membunuh puluhan ribu umat Islam tanpa berdosa ujar mereka.

Hanya bantuan Allah swt sahaja yang mampu melindungi Gaza dan Plastine dari serangan Israel yang tidak dapat dipastikan sampai bila akan berakhir.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan