Selasa, 4 Jun 2024

SOROTAN SEMASA DIBORNEO

Oleh. Gifkir Aming 

Kota Kinabalu. Apakah benar maklumat pengisap Gam bebas berkeliaran sekitar bandaraya disetiap pelusuk dalam negeri ini. 

Jika pengisap Gam bebas berkeliaran diseluruh bandaraya dalam negeri ini mungkin ianya wajar dikaji bagi membuat mereka berhenti melakukan perbuatan merugikan diri sendiri.  

Pandangan penghuni bandaraya Kota Kinabalu yang melaporkan silih berganti pengisap Gam duduk dilorong pejalan kaki setiap hari.

Sementara isu kesesakan jalan raya Kundasang yang membelenggu warga pengguna juga perlu diselesaikan kerajaan negeri Sabah secepat yang Boleh, tidak mungkin masaalah kesesakan jalan raya berjam jam tidak ada jalan penyelasaian  pihak berkuasa  negeri Sabah dalam masa terdekat ujar penduduk Kundasang.

Semua kemelut yang diperolehi semasa boleh ditangani jika ada usaha pihak berkuasa membasmikan serta memperbaiki masaalah kesesakan, apapun hanya pihak berkuasa dan kerajaan negeri Sabah sahaja yang mampu menyelesaikan kemelut yang melanda dalam negeri ini dalam masa terdekat.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan