Khamis, 13 Jun 2024

BAGAIMANA GENCATAN SENJATA SELAGI RAMAI DIBUNUH ISRAEL?

Oleh. Huzera Ben

Rafah. Korban serangan zionis Israel masih lagi berterusan sehing

ga kehari ini di Rafah dan Gaza walaupun,  dunia sudah mendengar dan melihat gencatan senjata yang dicanang Amerika Syarikat dalam perbincangan dengan Israel. 

Menurut warga Plastine  pelajar sekolah di bangsa bangsa bersatu melibatkan kanak kanak diserang oleh zionis Israel  dalam sekolah, adalah mustahil tentera zionis Israel tidak mengenali kanak kanak pelajar sekolah yang mereka serang dengan pengeboman atau tembakan secara berterusan terang mereka.

Sungguhpun ramai orang awam dan pelajar sekolah di sekolah kelolaan bangsa bangsa bersatu tercedera mahupun terbunuh dalam serangan tentera zionis Israel, namun belum ada sebarang petanda Israel jujur penuh iklas menghentikan serangan pembunuhan diseluruh Rafah dan Gaza sejak sekian lama dengan korban tertinggi hingga kini. 

Seluruh warga  Gaza dan Rafah sangat mengharap pada pemerintah seluruh dunia agar membantu menghentikan kekejaman Israel terhadap seluruh rakyat Plastine, hanya ketua ketua negara seluruh dunia mampu memberi arahan pada Israel agar mrmenghentikan pembunuhan setiap rakyat Plastine dalam dua kawasan tersebut. 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus psnyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan