Sabtu, 8 Jun 2024

ISRAEL TERUS MEMBUNUH

Oleh. Huzera Ben 

Plastine. Dalam laungan gencatan senjata yang dilaungkan pemimpin dunia sejak beberapa minggu yang lalu, Israel terus membe- 

dil penduduk Gaza dan Rafah tanpa mendengar arahan gencatan senjata yang diputuskan dunia masa kini.  

Zionis Israel juga bagai angkuh terus membedil Gaza dan Rafah setiap hari tanpa belas kasih- 

an dengan orang yang 

tidak berdosa, bangunan yang sekadar berdiri tegak hanya kediaman rakyat Plastine juga terus musnah dibedil oleh Zionis Israel hampir setiap hari jelas warga Plastine.

Beberapa pemimpin pejuang AlQassam dan Hizbollah juga dilaporkan zionis Israel telah terkorban dalam serangan mereka namun tidak langsung diserahkan jenazah kepada keluarga pejuang terlibat, ini membuktikan zionis Israel tidak menghormati jenazah manusia yang mereka bunuh jika benar ada pejuang yang terbunuh ditangan zionis Israel dalam pertempuran di Rafah jelas penduduk Plastine.

Sampai bila kah para pemimpin tertinggi dunia mampu mengambil tindakan keatas Israel yang sesuka hati membunuh rakyat Plastine di Rafah dan Gaza, tidak mungkin dunia membiarkan zionis Israel terus membiarkan rakyat Plastine menjadi korban berpanjangan oleh Zionis Israel tanpa mengambil tindakan menghentikan nya.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan