Ahad, 23 Jun 2024

HIMPUNAN AKTIVIS ANAK SABAH MENCARI PARTI BARU

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Sekumpulan Anak Sabah yang menggelarkan nama mereka sebagai HIMPUNAN AKTIVIS ANAK SABAH sedang berusaha mendaftar parti baru mereka, namun jika ada parti lama berdaftar yang kurang aktif dan berhasrat mahu berurusan dengan mereka kecil tapak tangan NYIRU mereka tadahkan.

Antara suara mereka yang menemui Media Terkini dekat sini bagi berusaha dipendaftar pertubuhan dekat sini sejak beberapa hari yang lalu, kumpulan terlibat juga mengajak  golongan pemilik parti politik yang masih berdaftar dengan Pertubuhan namun kurang aktif berbincang bersama demi perjuangan Sabah.

Kru Media Terkini Malaysia yang sempat bersama kumpulan terlibat dimaklumkan penduduk Sabah sangat memerlukan pemimpin parti politik yang bersih dan berwawasan, namun bukan muda bagi  menghimpunkan pemimpin yang bersih didalam agenda politik Sabah apa tak lagi mereka yang memiliki parti politik berdaftar ujar kumpulan terlibat.

Kumpulan terlibat mengharap ada respon dengan penyiaran ini bagi menghubungi mereka menerusi WATSAP 0194827829 yang muda berurusan dengan kumpulan tersebut.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalan akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan