Jumaat, 21 Jun 2024

BICARA WARA PENYIARAN

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Khususnya para pelanggan tetap pengiklanan dan penyiaran didalam mahupun luar negara.

Syukur kepada Allah swt kita masih bersama didalam pengiklanan dan penyiaran Media Terkini Harian Kuala Lumpur sehingga kehari ini teguh dan berwawasan.  

Semua jenis paparan pengiklanan dan pemberitaan dalam kandungan akbar ini sentiasa melalui proses perubahan sejajar dengan kehendak pelanggan didalam dan luar negara kita. 

Sehingga kini Media Terkini Harian masih berkonsef anak peneroka walaupun pelbagai cabaran yang telah ditempuhi serta cuba diperbaharui penyiaran nya. 

Dinihari June 2024  Media Terkini Harian terus gah bersiaran dengan daya olahan yang dihimpunkan sidang editorial akbar ini demi memenuhi kehendak para pembaca didalam dan luar negara.  

Dalam konteks penyiaran serta pengiklanan Media Terkini Harian masa kini semua langkah pembaharuan telah pun disusun agar selari dengan kehendak para pembaca dan pengiklan yang terus setia hari ini.

Sebarang penyertaan dan tempahan iklan didalam akbar ini boleh menghubungi kami setiap masa pejabat.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 





 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan