Selasa, 18 Jun 2024

AKBAR SENSASI BAHASA MELAYU

Media Terkini Harian Malaysia Terus Unggul Sehingga Kehari Ini, Walaupun Terdapat Individu Yang Cuba Menafikan Kesinambungan Akbar Harian Ini Namun Pelanggan Terus Melanggani Nya Sehingga Kehari Ini.

Media Terkini Yang Memulakan Operasi Pertama Dalam Era 1998 menerusi penyiaran cetakan DWI MINGGUAN, ianya dianggap terlalu kerdil berikutan dua minggu sekali keluaran bercetak  sehingga dianggap terlalu lama.

Media Terkini Harian masa kini terus menunggu setiap bahan persiaran dan pengiklanan dalam dan luar negara, malah akbar ini juga memiliki rangkaian wartawan dan jurugambar serta para penulis bebas didalam dan luar negara. 

Kami mengimbangi siaran didalam dan luar negara sebagai keperluan pembaca diseluruh pelusuk rantau pelanggan akbar ini, tidak hairan lah golongan individu yang tidak senang duduk kebertahanan persiaran akbar ini sanggup menafikan penyiaran harian kami. 

Semua pembaca dan pengiklanan Media Terkini dalam mahupun luar negara boleh tampil menghubungi kami setiap waktu pejabat ditalian 01138554026 atau 0194827829   Pengarang






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga, didalam  akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan