Selasa, 11 Jun 2024

PEJUANG BAKAL BERJAYA JIKA BERSATU

Oleh. Huzera Ben

Plastine. Israel terima tamparan hebat sebaik menteri pertahanan mereka tidak sehal-
uan dengan Benjamin Netanyahu Perdana Menteri Israel telah meletak jawatan nya. 

Kemelut negara Israel masa kini jelas bercelaru  tanpa mendapat sokongan sebilangan pemimpin dunia, namun Israel masih lagi menyerang  Gaza dan Rafah, tidak hairan lah sehingga hari ini ramai warga Plastine dijadikan sasaran bunuh oleh tentera Israel dengan alasan mereka mencari pejuang Hamas dan sekutunya.

Tidak banyak yang mampu dilakukan pihak pemerintah setiap negara seluruh duniabagi mengambil tindakan keatas Zionis Israel, ianya menyebabkan Israel  terus bermaharaja menguasai  sempadan Israel dengan Plastine walaupun terpaksa mengusir warga Plastine dibumi  sendiri. 

Penduduk Plastine akan terus terkorban setiap hari selagi dunia gagal memberhentikan setiap serangan Israel dibumi Gaza dan Rafah, derita warga Plastine tidak mampu dirasai setiap negara negara aman melainkan hanya warga Plastine sahaja mampu menempuhi keperitan serangan Israel.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan