Isnin, 9 September 2024

TITIPAN PEMINAT ASIA TENGGARA

Oleh. Norsham Haji Tukirin 

Kuala Lumpur. Paparan artis ini yang mengharap memperolehi  Jodoh atau Pasangan Hidup dalam beberapa akbar baru baru ini, mendapat 
 perhatian sirius ke-

pada  warga serantau betapa ramai masyarakat  yang memberi pelbagai komen  terbaik padanya.  

        Kebanyakan komen warga serantau ialah ber- 

doa disamping  berusaha  mencari jodoh yang setara dengan keupayaan diri, malah sesiapa juga wanita yang lambat jodoh tanpa mengira kedudukan artis kah atau apa juga kerjaya berdoa pada Allah swt mengikut agama masing masing serta berusaha tanpa jemu jelas warga kepada kru Media Terkini serantau hari ini. 

        Dalam negara negara serantau ramai wanita melibatkan artis mahupun orang awam sukar memperolehi jodoh walaupun usia melebihi 30 tahun, ini menjadi kebimbangan golongan wanita berusia jika jodoh terlalu jauh dengan mereka apa tak lagi bagi wanita yang berusia lebih 40 tahun pasti merunsingkan golongan terlibat. 

           Dalam pada itu ada juga warga yang memberi pandangan keatas golongan lambat jodoh supaya mengurangkan memilih pasangan yang berkedudukan tinggi sebagai teman hidup, sikap memilih juga mampu menjauhkan jodoh golongan wanita berusia melainkan mereka (wanita berusia) sanggup menjadi pasangan lelaki yang berkemampuan sebagai isteri poligami.

            Sama sama kita membentuk siasah diri bagi saling bantu membantu mencari jalan mendapatkan langkah jodoh terbaik bagi mereka yang lambat menemui pasangan hidup dirantau ini. 











Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan