Sabtu, 21 September 2024

TEKANAN ISRAEL MAMPU DIBALAS HIZBOLLAH

Oleh. Danny Rew 

Beirut. Dalam keganasan yang dilakukan rejim Zionis Israel dibumi Plastine, kini mere-
 ka mula menghala

serangan ke sempadan Lubnan konon nya memburu pejuang Hizbollah musuh mereka.

       Zionis Israel yang sudah diberi arahan berundur dari bumi Plastine terus angkuh melakukan serangan terhadap Lubnan sehingga ramai terbunuh dan mengalami kecederaan.

        Ini lah disuarakan para pejuang  di Plastine dan Lubnan betapa angkuhnya  Israel tidak menghiraukan keputusan PBB agar menghentikan keganasan, namun zionis Israel terus membedil Lubnan sehingga mengorbankan serta mencedrkan ramai penduduk Lubnan namun pejuang Hizbollah mampu membalas  ratusan pelancar roket ketanah air zionis Israel.

           Menurut pendedahan  Lubnan, dipercayai Israel menggunakan Agent Mossad mereka memasang pelbagai alat letupan pada alat Kelui dan Walkie Talkie yang digunakan oleh  Pejuang Hizbollah sebelum memasuki Lubnan. 

          Perbuatan tersebut membunuh ramai orang dan mencederakan yang lain terutama berhampiran letaknya alat alat berkenaan, kecekapan Agent Mossad Israel melakukan penyamaran berkerja Disyarikat alat pembuat Kelui dan Walkie Talkie cukup tersembunyi tanpa disedari para pemilik syarikat terlibat.

        Ini lah yang wajar disedari negara negara Islam terutama golongan negara membangun agar berwaspada dengan setiap warga asing yang memasuki negara mereka, berikutan Agent Mossad Israel mampu melatih seberapa banyak pengikut mereka dengan cukup latihan lengkap menjalankan peranan bagi melakukan tugasan yang sukar dikesan negara negara yang mereka lakukan serangan.








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar harian ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan