Ahad, 22 September 2024

AKBAR HARIAN SENSASI MALAYSIA

Hebahan akbar harian seluruh negara mahupun seluruh Nusantara, akan terus menyusun jentera penyiaran kami dari masa kesemasa. 

         Akbar ini juga terkilan dengan sikap sebilangan warga yang sampai hari ini masih lagi berpura pura tidak mengetahui kewujudan akbar ini, sebaik ditunjuk siaran akbar ini  tertipu mengalihkan topik perbualan bagi menutup rasa serba salah  dalam diri golongan yang banyak helah  kewujudan akbar Media Terkini Harian.

       Ada juga golongan pemimpin parti politik yang turut sama mengaku tidak kenal Media Terkini walaupun bersiaran harian pada hari ini, golongan terlibat langsung  bergerak dengan helah banyak pertemuan pada masyarakat dalam kawasan mereka dipercayai alasan menutup perasaan malu mereka. 

        Kepada pembaca Akbar Media Terkini Harian Malaysia mari sama sama membentuk kerjasama bagi memperkasa penyiaran akbar berbahasa Melayu ini, isu ada pihak mendakwa tidak tahu mengenali akbar ini biarkan mereka dengan olahan sendiwara mereka serupa juga melupakan warga dalam tanggongjawab politik mereka. Pengarang






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar harian ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan