Jumaat, 20 September 2024

KEPAKARAN ISRAEL PERLU DIAWASI DUNIA

Oleh. Huzera Ben Dan Danny Rew

Beirut. Tindakan meletak alat letupan dalam alat kelui, pepijat dan 
 walkie talkie di Lub

nan perlu diawasi seluruh dunia, pengawasan tersebut wajar dilaksanakan serta merta disetiap negara negara membangun demi 
mengelak helah licik Israel.

          Israel yang bijak dengan unit khas mereka AGENT MOSSAD mampu menggerak golongan terlibat melakukan kerja kerja diluar jangka membabitkan kilang kilang eletronik kendalian negara sekutu mereka.

         AGENT MOSSAD juga mampu melatih kru mereka dinegara negara luar dengan upah lumayan bagi memudahkan tugasan jahat mereka tanpa dikesan negara negara membangun, tidak hairan lah ramai negara negara membangun muda diserang oleh Israel dengan pelbagai cara seperti Lubnan yang menjadi mangsa letupan alat Kelui dan Walkie Talkie tanpa disedari.

            Mossad  dilaporkan memiliki kepakaran luar biasa dalam semua bidang dan bebas masuk dinegara negara sekutu israel disamping daya upaya melatih kru mereka diluar negara, ini lah kepakaran Israel memburu semua komander kanan setiap pejuang Islam yang menentang misi mereka menawan bumi Plastine sehingga merebak ke persempadanan Lubnan.

           Antara pendedahan rakyat Israel yang pernah terjebak didalam Agent Mossad beberapa tahun sebelum berhenti demi menjaga keluarga dari sasaran kumpulan Pejuang Islam, Pejuang Islam sebenarnya tidak salah mempertahankan bumi Gaza dan Rafah serta agama Islam mereka yang sentiasa dicabuli tentera Zionis Israel sampai kehari ini ujar mereka.









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar harian ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan