Sabtu, 14 September 2024

HELIKOPTER ISRAEL TERHEMPAS

Oleh. Huzera Ben 

Plastine. Dalam keghairahan Zionis Israel menyerang Gaza pejuang Hamas dan sekutu
 nya mendedahkan
kejadian helikopter tentera zionis Israel terhempas ditanah Gaza, ia berlaku semasa mereka mengatur gerak menyerang beberapa kawasan diperlukan rakyat Plastine di bumi Gaza tanpa rasa perikemanusiaan terutama wanita dan kanak kanak.

         Kejatuhan helikopter ini terus menjadi perhatian dunia  apakah puncanya atau berlaku kecuaian pengendali penerbangan terlibat atau helikopter bermasaalah, tidak jelas punca  helikopter berkenaan terhempas ditengah tengah bumi Gaza apa tak lagi Israel masih terus menyerang Gaza dan Rafah masa kini tanpa menghiraukan tekanan dunia. 

            Isu kekejaman Israel terhadap rakyat Plastine di Gaza dan Rafah umpama penghapusan etnik disamping  melemahkan perjuangan Islam yang sebenar, malah serangan tersebut juga umpama mahu menawan  setiap tanah bersempadan dengan Israel tanpa mengambil kira pemilikan mutlak  seluruh rakyat Plastine jelas mereka. 

         Anehnya sehingga berita ini ditulis belum ada sebarang petunjuk menganai pengunduran serangan Israel di Gaza dan Rafah apa tak lagi menghentikan setiap serangan mereka, perkara tersebut harus diberi perhatian  seluruh dunia bagaimana bertindak menghukum zionis Israel agar mereka berhenti membunuh kanak kanak dan wanita rakyat Plastine di Gaza dan Rafah ujar warga Islam setempat yang ditemui.









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan