Isnin, 16 September 2024

AKBAR PENGIKLANAN DAN PENYIARAN HARIAN

 Dalam cabaran memperkasa penyiaran berita serta meningkatkan daya saing pengiklanan di Akbar Media Terkini Harian, masih wujud sebilangan ahli parti politik yang umpama berlakon tidak pernah tahu ada jenama AKBAR INI sejak sekian lama atau golongan terlibat cuba menjauhi akbar ini.

         Media Terkini Harian Malaysia tidak kisah dengan ahli parti politik  yang terbuka tidak tahu akbar ini wujud memandangkan warga dalam dan luar negara terus melanggani akbar ini.

           Amat menyedihkan ahli parti politik warga kita Malaysia Sarawak dan Sabah ada berpura pura tidak kenal akbar ini walaupun kita bermula sejak 1998 lagi sehingga lah hari ini.

         Ada juga ahli parti politik yang gemar bertukar tukar parti  politik yang disertai atas alasan membela rakyat masih tidak kenal Media Terkini Harian, entah mengapa mereka bersikap seumpama walau dimaklumkan cara cara melanggani akbar ini namun ada sahaja alasan diberi bagai tidak masuk akal.

          Sehubungan dengan paparan ini, warga Malaysia amnya luar negara perlu bijak memilih saluran penyiaran dan pengiklanan urusniaga, agar mendapat manafaat yang lebih meyakinkan orang ramai tanpa sebarang keraguan dalam jangkamasa panjang terutama diperingkat dunia IT masa kini.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar harian ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan