Ahad, 29 September 2024

SIAPA TERPILIH PEMIMPIN HIZBOLLAH ?

Oleh. Huzera Ben/Danny Rew  

Lubnan. Beberapa pemimpin pelapis Hizbollah yang disenarai untuk mengganti  Hassan Nasrallah yang mati syahid dibunuh tentera zionis Israel, harus bersembunyi dari buruan agen Mosad Is

 rael yang serba mahir

bagi mengesan siapa juga musuh mereka walau dimana juga negara berada.

       Ini didedahkan penduduk Lubnan  supaya pengganti Hassan Nasrallah sentiasa terlindung dari pengintip Israel terutama agent Mossad, malah Israel juga banyak menggaji perisik setiap musuh mereka walau berada dimana sekalipun tegas mereka.

       Menurut penduduk Lubnan antara nama disebut penganti Hassan Nasrallah ialah, Hashim Satieddna dan  Naim Qassem yang kerap menjadi buruan Israel walau dimana hala tuju perjalanan mereka.  

        Israel tidak langsung merasa tertekan dengan suara ahli ahli didalam PBB memandangkan wujud kroni mereka seperti Amerika Syarikat dan beberapa yang ada kuasa vetor, tidak hairan lah Israel terus memusnahkan negara negara Islam yang memiliki kekuatan pejuang bagi mempertahankan agama dan negara mereka dari pencerobohan musuh akan datang.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar harian ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan