Isnin, 30 September 2024

PEJUANG ISLAM JUGA SEDIA TEMPUR MEREKA

Oleh. Huzera  Ben / Danny Rew

Lubnan. Gerakan pejuang Islam dilap
 orkan sedang bersi

apsiaga mendepani segala ancaman tentera zionis Israel ke Gaza, Rafah, Lubnan serta Syria dan Iran jika Israel berdegil dengan arahan PBB mengh
hentikan serangan terhadap negara negara Islam dalam masa terdekat ini.
      Setiap para pejuang Islam yang telah dilatih perjuangan perang dan mempertahankan tanah air mereka dilaporkan tidak gentar dengan kecanggihan persenjataan perang moden oleh Israel, sebaliknya para pejuang Islam terlibat sangat berani dan legasi  kumpulan perjuangan mereka hanya satu kata adalah bersandarkan kepada Allah swt.

        Pejuang Islam  terlibat juga dipercayai terdiri dari pelbagai latarbelakang dan kepakaran berbeza beza dengan misi yang satu menentang kezaliman Israel terhadap negara negara Islam, namun masih ada juga negara Islam yang enggan menggalas tugas menentang serangan zionis Israel keatas beberapa negara Islam sejak dari tahun 2023 lagi sampai kini Israel menentang PBB. 

     Hanya satu tekad yang perlu ada ialah umat Islam perlu bersatu jika mahu menentang kekejaman Israel terhadap bumi negara Islam seperti Plastine, Lubnan, Syria dan Iran, namun jika para pemimpin negara Islam gagal bersatu mempertahankan  serangan tentera Zionis Israel  umat Islam bimbang  tidak wujud kedamaian negara yang diserang Israel tegas warga Lubnan.









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar harian ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan