Selasa, 6 Februari 2024

ZIONIS ISRAEL UMPAMA KEBAL PERUNDANGAN

"Apapun Yang Diputuskan Mahkamah ICJ Terhadap Israel Namun Sampai Hari Ini Mereka Masih Membunuh Rakyat
Plastine Yang Tidak Bersalah" 

Oleh. Huzera Ben 

Rafah. Serangan zionis Israel diselatan Gaza bahagian bandar Rafah telah meragut lebih banyak nyawa rakyat Plastin yang tidak berdosa hari ini.

Selain nyawa rakyat Plastine  yang menjadi sasaran zionis Israel bangunan awam serta rumah rumah penduduk Plastine juga banyak yang menyembah bumi tanpa ada yang berani mengutuk serangan tersebut.

Penduduk Rafah juga sangat keciwa dengan kekejaman Zionis Israel yang sengaja membunuh rakyat Plastine sedangkan sudah dihalang oleh badan kehakiman ICJ, jika benar kenyataan Zionis Israel yang mereka hanya memburu Hamas, Hizbollah dan AlQassam mengapa rakyat jelata Plastine yang tidak berpakaian pejuang tersebut terus disasarkan pembunuhan ujar mereka.

Semua rakyat jelata Plastine yang terbunuh masa kini di Rafah banyak yang dikebumikan didalam satu Liang Lahad Sahaja, zionis Israel hanya pandai membunuh rakyat Plastine sebaliknya jenazah mereka tinggalkan sahaja ditanah tanpa diusahakan  cara pengkebumian yang sempurna. 

Dalam keangkuhan serta keganasan Israel membunuh rakyat Plastine setiap hari,  dunia harus bertindak lebih tegas memberi hukuman keatas semua TENTERA zionis Israel  yang memasuki serangan dipelusuk tanah Gaza.




Nota. Dilarang  membuat ulasan berita dan memuat Iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan