Khamis, 8 Februari 2024

TENTERA ISRAEL GANAS DARI MAFIA?

Kanak Kanak Kecil Jadi Sasaran Tentera Israel Walaupun Mereka Tidak Tahu Apa Itu Perang Hamas Israel" 
Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Penduduk Plastine dari pelusuk tempat ada sahaja kanak kanak kecil jadi sasaran serangan tentera zionis Israel setiap hari sehingga kehari ini. 

Tentera Zionis Israel bukan sahaja menghancurkan pelbagai bangunan dibumi Gaza mala rumah rumah dan anak anak kecil turut ramai musnah dan terkorban akibat serangan bom dan tembakan tentera Israel. 

Hospital yang bekas bekas bedilan tentera Zionis Israel juga sudah tidak mampu merawat semua mangsa serangan Tentera Zionis menyebabkan turut ramai wargatua terbunuh, anehnya negara negara kuasa besar masih gagal menghalang semua kekejaman tentera Israel apa tak lagi menghentikan nya amat jauh sekali. 

Tentera Zionis Israel yang melaungkan  memburu Hamas, Hizbollah dan AlQassam ternyata masih gagal berikutan yang gugur atau terbunuh  bukan pejuang sebalik nya kanak kanak bawah umur yang banyak  terkorban dalam serangan Zionis Israel sampai masa kini. 




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini  Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan