Khamis, 8 Februari 2024

BERSOPAN DEPAN BUS STOP

Sabah. Semua pemilik kenderaan perlu bersopan setiap kali berhenti depan Bus Stop agar mematikan injin kenderaan mereka demi menghormati orang awam yang menunggu pengangkutan awam setiap hari. 

Sikap sebilangan pemandu yang berhenti dikawasan Bus Stop dengan tidak mematikan injin kenderaan mereka sangat mengganggu orang awam yang berkumpul menunggu pengangkutan awam berdaftar mengambil mereka. 

Golongan yang bersikap sedemikian dipercayai terpengaruh dengan budaya asing yang terlalu ramai dalam negeri ini sehingga majoriti orang tempatan tertekan disetiap bus stop ujar orang ramai. 

Semua penduduk Sabah yang terganggu dengan trend budaya asing disetiap perhentian bus akibat asap kenderaan orang tidak berakal dengan menghidupkan injin nya boleh melaporkan kepada pihak berkuasa tempatan dari masa kesemasa. Oleh. Gifkir Aming






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan