Jumaat, 16 Februari 2024

GANDINGAN PRABOWO BAKAL PRESIDEN ?

Oleh. Helary Sukiono 

Jakarta. Gandingan Prabowo Subianto dan Gibran Rakabuming Raka sebagai calon Presiden dan Timbalan Presiden Indonesia hampir berdasarkan kiraan undi diperingkat awal masa kini. 

Prabowo Subianto bergandingan Gibran Rakabuming Raka yang bertanding Presiden  dan Timbalan Presiden Indonesia diramal bakal menjadi Presiden dan Timbalan Presiden negara ini 2024.

Setiap perkiraan undi awal kedua kedua calon memperolehi undi yang tinggi berbanding pasangn dua calon yang lain, tidak hairanlah ramai pemimpin dunia sudah menyampai ucapan terhadap Prabowo dan Gibran sejak semalam lagi.

Rakyat Indonesia yang berkerja diluar negara Indonesia juga mengakui sokongan mereka adalah kebanyakan  berpihak pada Prabowo dan Gibran sebagai Peneraju kepimpinan diseluruh Indonesia jelas penduduk tempatan.

Sehingga berita ini ditulis aktivis politik serantau terus meramal bakal kemenangan Prabowo Subianto serta Gibran Rakabuming Raka sehingga pengumuman terakhir kelak ujar mereka.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan