Selasa, 13 Februari 2024

KORBAN RAFAH TINGGI TIAP HARI

"Tentera Zionis Pimpinan Benjamin Netanyahu Perdana Menteri Israel, Membunuh Ratusan Wanita Dan Kanak Kanak Setiap Hari Di Rafah, Ianya Semua
Rakyat Plastine Tidak  Berdosa Dan Bunuh Paksa" 

Oleh. Huzera Ben 

Plastine. Bandar Rafah bermandi darah dengan ratusan kematian akibat serangan tentera zionis Israel setiap hari, turut menyembah bumi adalah rumah rumah rakyat Plastine serta bangunan bangunan awam yang dibedil oleh Tentera Zionis Israel walaupun tidak ada Hamas dan Sekutunya.

Kebanyakan pemimpin dunia hanya melaungkan kata menentang Israel namun langsung tidak dihiraukan oleh Benjamin Netanyahu sampai hari ini, ada juga pemimpin negara Islam yang sekadar mengutuk lantang serangan Zionis Israel ke Bandar Rafah namun langsung tidak didengar Benjamin Netanyahu sampai hari ini.

Menurut penduduk Plastine di Rafah, Mengapa tidak ada tentera negara negara Islam datang membantu mempertahankan rakyat Plastine dan bandar Rafah, adakah ketenteraan negara negara Islam tidak berani  berhadapan dengan pemberontakan Israel keatas Rafah sebahagian dari tanah negara Plastine tegas mereka. 

Selain dari itu Pertubuhan Bangsa Bangsa Bersatu juga harus memainkan peranan bagi menghentikan keganasan tentera zionis keatas  bandar Rafah sehingga ratusan terkorban, jika Israel memburu pejuang HAMAS HIZBOLLAH dan ALQASSAM yang mereka anggap pemberontak sekalipun jangan jadikan rakyat  dan bangunan Plastine di Rafah sebagai sasaran. 






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar Ini Tanpa Kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan