Isnin, 26 Februari 2024

PENDUDUK ISRAEL MARAH KEPIMPINAN ISRAEL

"Warga Israel Terus Berarak Tunjuk Perasaan Di Bandar Tel Aviv Menggesa Perang Israel Penduduk Plastine Dihentikan Serta Merta" 
Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Dunia kini dikejutkan terhadap penunjuk perasaan bukan sahaja umat Islam sedunia malah ramai juga, warga bu-

kan beragama Islam berarak membantah serangan Israel terhadap rakyat Plastine yang tidak berdosa. 

Terbaru penduduk bandar Tel Aviv Israel berhimpun mendesak Tentera Israel meninggalkan Gaza dan Rafah demi melindungi warga Plastine dibumi mereka, malah desakan penduduk Israel berpunca dari melihat kematian dan kemusnahan dibumi Gaza dan Rafah  sejak Oktober 29l023 sehingga lah kehari ini.

Tentera Zionis Israel bukan sahaja memusnahkan bangunan kedai atau kediaman rakyat Plastine malah membunuh orang Plastine yang tidak berdosa, ini membimbangkan seluruh umat Islam dunia namun apakan daya mereka permaufakatan masih tidak sebulu bagi menentang kezaliman Zionis Israel.

Dalam perkembangan terbaru Perdana Menteri Plastine Mohammad Shtayyeh meletak jawatan dipercayai mendapat tekanan dari luar Plastine berhubung isu serangan Israel di Gaza dan Rafah.


Dengan perletakan jawatan tersebut rakyat Plastine bimbang siapakah bakal pengganti beliau bagi memerintah Plastine dan mendepani Zionis Israel masa kini.

Malah apakah kesudahan bumi Plastine dalam serangan serangan Israel yang tidak henti henti bagai tak ubah mereka mahu memusnahkan penduduk Plastine di Gaza dan Rafah demi hasrat Israel mahu menduduki kawasan tersebut.



Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan