Rabu, 7 Februari 2024

AKBAR SENSASI MEDIA TERKINI PULUH TAHUN

Kuala Lumpur. AKBAR SENSASI MEDIA TERKINI dan MINGGUAN MISTERI sememangnya sangat terkenal era 1998 sehingga tahun 2013 sehingga Singapore, Indonesia dan Brunei. 

Akbar ini juga memiliki SISIPAN EDISI WANITA dengan sambutan luar biasa 1998 sehingga 2012, bukan sahaja orang dewasa malah turut digemari generasi muda mudi belia beliawanis remaja. 

Dalam era kegemilangan ini Media Terkini masih lagi keluaran mingguan berbanding hari ini berkapasiti  keluaran harian namun ada juga sengaja tidak mengenali Akbar ini,  golongan individu yang berlagak tidak mengenali  MEDIA TERKINI masa kini adalah mereka yang kerap ditemui kru akbar ini sepanjang bersiaran mingguan masa lalu.

Sebaik sahaja akbar ini menukar persiaran harian sebagai bumiputera Malaysia termasuk lah Sarawak, Sabah sebilangan golongan terlibat sengaja tak mahu menyambut talian telipon akbar ini tanpa alasan munasabah. 

Kisah benar ini didedahkan sebagai tatapan umum bukan sahaja  orang politik, pemimpin sesuatu kawasan malah ada juga bergelar yang berhormat pura pura tidak kenal akbar ini walau berulang kali diberi penjelasan. 

Apapun Media Terkini Harian tidak kisah dengan perilaku golongan tertentu khususnya Sabah memandangkan lumrah sebilangan maklumat  dinegeri tersebut tidak senang kejayaan orang lain. Editor

MEDIA TERKINI HARIAN KUALA LUMPUR TALIAN UTAMA 01138554026 DAN 0194827829 MASA PEJABAT SAHAJA 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan