Isnin, 12 Februari 2024

MEDIA TERKINI MINGGUAN DAN KINI HARIAN

Sejarah MEDIA TERKINI Mingguan cukup terkenal dengan setiap pemimpin dan ahli Parti Politik sejak Tahun 1998 dahulu.

Ramai pemimpin parti politik melakukan tempahan keatas akbar MEDIA TERKINI sepanjang keluaran mingguan malah orang orang wakil rakyat  turut kerap menghubungi akbar ini diseluruh negara.

Media Terkini Mingguan dahulu juga turut diminati remaja muda mudi atas keprihatinan akbar ini menyediakan ruangan remaja didalam dan luar negara dwi mingguan.

Tidak hairan lah golongan yang mengenali jenama MEDIA TERKINI MINGGUAN tidak lupa kewujudan akbar ini yang diasaskan oleh Dato' Azhar Haji Omar dengan rakan rakan Semananjung Malaysia, Sarawak dan Sabah.

MEDIA TERKINI BERSIARAN HARIAN BERMULA 16 Jun 2016 secara berperingkat peringkat namun ada sudah individu mula tidak mengenali KRU MEDIA TERKINI HARIAN, pakai uniform serta KAD PERAKUAN AKBAR sekalipun golongan yang terkejut perubahan keluaran harian GANDINGAN SARAWAK SABAH DAN SEMENANJUNG MALAYSIA masa kini bagai menjauhkan diri.

MEDIA TERKINI HARIAN tidak pernah membeza bezakan pelanggan di Semananjung Malaysia Sarawak mahupun Sabah sehingga kehari ini, semua pelanggan akbar ini sama sahaja setiap ruang akan diperuntukan kepada sesiapa jugavmembuatvtempahan asalkan melakukan tempahan lebih awal. Oleh. Joupis Anak Lagau

AKBAR MEDIA TERKINI HARIAN terus boleh ditempah dari Indonesia, Brunei, Singapore, Semananjung Malaysia, Sabah Dan Sarawak Amnya Ditalian 01138554026 Dan 0194827829 Kuala Lumpur Masa Pejabat Sahaja. 







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus  penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan