Isnin, 5 Februari 2024

GAZA RANAP PEJUANG TERUS MENYERANG

"Bumi Gaza Yang Ranap Serangan Israel Masih Gagal Menewaskan Hamas, Hizbollah dan AlQassam yang terus memburu zionis Israel sehingga ke selatan Rafah.

Tanggapan sekutu Israel yang mendakwa  kemenangan Israel hanya propaganda mereka dimata dunia sedangkan pejuang Hamas dan Sekutunya kekal berdiri teguh  menjaga bumi Gaza walaupun puluhan ribu rakyat Plastine sudah terkorban ditangan zionis Israel.

Menurut Hamas dan Sekutunya setiap bantuan yang dihantar haruslah melalui kerajaan yang memerintah laluan yang dilalui bagi mengelak AGENT TENGAH YANG MEMUNGUT CUKAI tanpa arahan kerajaan negara negara yang dilalui ujar mereka.

Terbaru ada badan NGO hantar bantuan ke Plastine serta beberapa negara sekitar sehingga menjadi mangsa Agent memungut bayaran ribuan ringgit satu kontena sehingga membebankan kontena yang lain.

Semua proses penghantaran bantuan sewajarnya berhubung pihak pemerintah (Kerajaan) setiap jalan yang dilalui  agar tidak terkena Agent yang memungut  cukai tidak munasabah tanpa merujuk kerajaan yang dilalui mereka. 

Hamas dan Sekutunya terus memburu zionis Israel yang telah beralih ke Rafah Selatan bagi membunuh rakyat Plastine  melibatkan penghuni Masjid terus dibedil Israel, majoriti korban serangan Zionis Israel adalah rakyat Plastine dan jauh sekali mampu mencari pejuang Hamas dan Sekutunya dipelusuk Gaza sehingga muda diserang Pejuang Hamas.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan