Khamis, 22 Februari 2024

SIAPA MEREKA DI DUN INANAM?

"Siapakah Mereka Ini Berkeliaran Sekitar Dewan Undangan Negeri  Inanam Lelaki Atau Wanita Montok Menawan Hati Muda Remaja" 

Oleh. Jusupi Anak Kurdi

Sabah.  Sesiapa yang bertandang dikawasan Dewan Undangan Negeri Inanam pasti terpegun melihat golongan berpakaian seumpama wanita seksi berlegar disekitar tempat terlibat setiap petang penuh menggoda. 

Ramai warga ditemui sekitar kawasan tersebut mendakwa golongan terlibat adalah Maknyah (pondan) yang tidak diketahui dari mana asal mereka apa tak lagi suku bangsa ujar warga setempat.

Isu pakaian seksi yang melibatkan segelintir wanita juga dilaporkan muncul lebih kerap sejak beberapa minggu yang lepas lapor penduduk setempat,  namun golongan terlibat wanita seksi serta maknyah pantas umpama kilat jika terserampak pihak beruniform yang menjalankan operasi bersepadu dikawasan laluan mereka.

Adakalanya kumpulan terlibat berjalan beramai ramai umpama pertandingan ratu cantik saling berpakaian penuh seksi dan mengghairahkan namun sayang mereka adalah lelaki ditakuti wanita dan lelaki amnya.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan