Rabu, 7 Februari 2024

SIHIR SANTET SEIRING JALAN

"Akibat Dengki Dendam Kesumat Orang Sanggup Lakukan Seiring Jalan, Tidak Kira Bangsa Dan Agama Mereka Sanggup Tan
pa Berfikir Dosa Dan Pahala Sepanjang Hayat"  

Oleh. Gifkir Aming

Borneo. Warga Borneo harus berhati hati dengan ilmu San
tet Seiring ilmu Sihir  Dijalan utama golongan tertentu bukan muda dikesan atau diubati jika tersalah langkah kata sebilangan warga nusantara. 

Amalan SIHIR serta SANTET adalah perbuatan langkah yang dilaporkan hilang akidah pegangan agama akibat dikuasai Akal Dendam Kesumat sama ada wanita mahupun lelaki amnya.

Kebimbangan warga masa kini ada lah sikap mereka yang sanggup membelakangkan pegangan agama masing masing demi menunaikan hajat melakukan SANTET dan SIHIR terhadap golongan orang yang tidak bersalah. 

Menurut orang kaki sihir, dalam trend terbaharu ada kaki sihir boleh gunakan wang kertas atau wang syiling meletak sihir mereka di laluan orang dikenakan pasti sakit teruk tak sudah sehingga mendapat rawatan yang berilmu tinggi. 

Hanya orang yang bertakwa pada Allah swt atau Tuhan bagi orang bukan beragama Islam mampu mendapat perlindungan dari perbuatan SANTET atau SIHIR orang lupa pegangan agama sepanjang hidup dimuka bumi ini.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan