Selasa, 6 Februari 2024

AWAS WANITA RAWAK TELIPON !

Oleh. Tedung Selar

Borneo. Kumpulan bekas Tentera Sarawak dan Sabah mengingatkan perempuan yang mengail RAWAK NOMBOR ORANG TIDAK DIKENALI SELURUH BORNEO menggunakan nombor telipon 0195386217  supaya menghentikan perbuatan dengan mengguna pakai alamat Samarahan semata mata mengaburi orang ramai muslihat mereka.

Ini didedahkan seorang pesara Tentera di Sabah kepada Media Borneo hari ini yang tidak senang dengan panggilan rawak mereka dan perlu berhati hati kepada warga Malaysia agar tidak melayan panggilan rawak mereka.

Menurut sumber banyak kali pemanggil rawak diseluruh negara masa kini dengan pelbagai muslihat yang sukar difahami  namun warga Malaysia wajar peka dan menjauhi perbuatan mereka setiap hari.

Semua warga Malaysia wajar bersatu bagi menghindari panggilan rawak golongan wanita  masa kini agar ramai lelaki terperangkap dengan suasana kemerduan suara setiap pemanggil.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Malaysia Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan