Rabu, 28 Februari 2024

BENARKAH RAMAI ANDRATU MASA KINI?

"Semua Masaalah Pasti Ada Cara Penyelasaiannya Jika Berusaha Sedaya Upaya Setiap Yang Mendekatinya, Golongan Terlibat Juga Tidak Perlu Memencilkan Diri Jika Belum Memperolehi Jodoh Yang Didambakan" 

Oleh. Lenny Noor Anak Abdullah @ George 

Nusantara. Golongan wanita berusia lanjut dan masih bujangan tidak perlu memencilkan diri jika masih berhajat mencari pasangan hidup dimasa hadapan. 

Sememangnya ramai wanita berusia lanjut atau ada juga menggelarkan mereka ANDRATU perit meniti kehidupan bersendirian namun bukan halangan memencilkan diri, pelbagai langkah boleh diusahakan mengikut garis panduan yang tidak melanggari batas peradaban setiap kaum berbilang bangsa apa tak lagi bagi wanita Islam yang penuh tatasusila.

Dalam ruangan kali ini Media Terkini memaparkan betapa ramai wanita berusia antara 40 hingga 60 tahun  belum memperolehi jodoh, antara Indonesia Thailand, Singapore dan Malaysia, kebanyakan dari golongan terlibat malu bila ditemui malah ada yang enggan ditemubual walaupun untuk kebaikan mereka sendiri dalam jangkamasa panjang.

Dalam jelajah Media Terkini Harian Nusantara, ada wanita berkerjaya dalam usia 40 hingga 55 tahun namun langsung tidak memperolehi pasangan sebagai suami, adakah mereka yang terlibat ini memilih lelaki juga berpendapatan lebih tinggi dari mereka atau mahukan yang muda dari mereka tentunya sukar diramal punca tidak dapat jodoh.

Kita doakan semoga diruangan ini bakal ramai wanita berusia dan bujang menyertainya sebagai dikongsi tips mencari jodoh yang bersesuaian walau dimana juga berada.

PERTANYAAN DIRUANGAN INI SILA DAIL 01138554026 DAN 0194827829 MASA PEJABAT SAHAJA.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan