Jumaat, 16 Februari 2024

SERANGAN ISRAEL NEGARA MEMBANGUN HARUS WASPADA

"Negara Membangun Wajar Waspada Sistem Pemberontakan Tidak Berperikemanusiaan Membunuh Orang Tidak Berdosa 
Wargatua Atau Kanak Kanak Terus Dibedil"  

Oleh. Huzera Ben  

Lubnan. Serangan Israel keatas bumi Plastine seharusnya menjadi peringatan negara negara membangun terutama kawasan yang mempunyai kumpulan pengganas terdekat atau dalam negara mereka sendiri. 

Bayangkan tindakan Zionis Israel membedil Hospital dibumi Gaza sehingga pesakit dipindahkan sekitar bangunan yang Selamat, Ianya juga mampu dijejaki kumpulan pengganas disetiap negara membangun jika kerajaan dan rakyat negara mereka tidak bersatu mencegahnya.

Menurut sumber terdapat beberapa negara membangun dalam Asia memiliki kumpulan pengganas yang kerap melakukan jenayah pencerobohan serta penculikan sama keganasan yang dilakukan dibumi Plastine, sesungguhnya kawasan negara membangun yang kerap menjadi serangan pengganas harus sepakat dengan pemerintah dan pasukan keselamatan mencegahnya agar terhindar dari pengganas setempat.

Bayangkan betapa derita bumi Plastine diserang tanpa henti oleh Zionis Israel sehingga kehari ini sampai puluhan ribu orang sudah terbunuh penduduk Gaza yang tidak berdosa, namun belum ada dunia sanggup turun padang menghentikan peperangan antara Israel dan Hamas bersama Sekutunya Hizbollah serta AlQassam tanpa ada petanda gencatan senjata berlaku.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat  iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan