Sabtu, 24 Februari 2024

PENDUDUK DUNIA GERUN PADA ISRAEL DAN PEJUANG

"Sampai Bila Pembunuhan Orang Awam Di Gaza  Dan Rafah Sehingga Zionis Tidak Lagi Memilih, Kanak Kanak, Wanita Dan Lelaki Terus Juga Di
Serang Malah Ada Yang Dibunuh Walaupun Bukan Ahli Kumpulan Pejuang" 

Oleh. Huzera Ben 

Gaza. Semangat juang Hamas, AlQassam dan Hizbollah dalam kekurangan  sekalipun mampu juga menghancurkan kereta kebal Zionis Israel yang menyerang bumi Gaza dan Rafah. 

Tidak seperti Zionis Israel yang mendakwa menemui Terowong Persenjataan Pejuang Hamas dan Sekutunya namun dilaporkan para pejuang semua tipu muslihat Zionis Israel.

Pejuang Hamas dan Sekutunya AlQassam serta Hizbollah beberapa kali memusnahkan kereta kebal perang Zionis Israel berserta tentera Israel juga turut banyak Terbunuh, namun zionis Israel sebaliknya bergambar dipercayai dalam terowong mereka sendiri yang mendakwa memasuki terowong Hamas dan sekutunya ujar Hamas dan sekutunya.

Menurut penduduk Gaza, Zionis Israel lebih kepada membunuh rakyat awam Plastine di Gaza dan Rafah berbanding kepada Pejuang Hamas Dan Sekutunya membunuh Tentera Zionis Israel sahaja tegas mereka.

Apapun  dunia harus membuka mata bagi memberhentikan serangan Tentera Zionis Israel terhadap penduduk Plastine di Gaza dan Rafah, Ianya sangat penting demi keselamatan para penduduk Plastine yang tidak berdosa terutama kanak kanak sehingga umat Islam sembahyang pun dikatakan ancaman Israel lapor warga Rafah.








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan