Selasa, 27 Februari 2024

HAMAS DAN SEKUTU TIDAK TUNDUK TEKANAN

"Hamas Dan Seluruh Pejuang Sekutunya Dilaporkan Tidak Tunduk, Walau Pelbagai Tekanan Israel Serta Amerika Syarikat Yang Berusaha Menawan Gaza" 

Oleh. Huzera Ben 

Rafah. Tekanan pelbagai serangan Zionis Israel diseluruh  Gaza hanya mampu membunuh rakyat Plastine setiap hari.

Korban Zionis Israel meliputi kanak kanak dan golongan wanita tanpa ada perikemanusiaan terutama mereka yang berada dihalaman rumah mereka sendiri.

Bagi kumpulan Hamas dan Sekutunya mereka hanya menyerang terhadap tentera Zionis Israel sahaja tanpa melibatkan orang awam Israel, ini menjadi persoalan siapa pengganas membunuh orang awam Plastine kah atau membunuh segenap tentera Zionis Israel yang disuarakan orang Plastine.

Dunia perlu mengkaji siapa sebenarnya pengganas antara Israel dan Hamas bersama Sekutunya yang kian panas berperang sehingga hari ini, Tentera Israel membunuh siapa sahaja rakyat Plastine didepan mereka manakala  Hamas dan Sekutunya pula terus menyerang hanya Tentera Israel sahaja yang diburu mereka.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan