Khamis, 18 Julai 2024

SLOGAN ANAK PENEROKA KEKAL

Siapakah Pengasas Akbar Media Terkini, Min-
 gguan Mist-

eri dan Harian Media Terkini, yang terus bertahan sehingga kehari ini. 

Sejarah Media Terkini dari Mingguan sehingga hari ini bersiaran harian umpama menjadi ikutan penggemar Akbar Sensasi  menggunakan jenama dan warna konsep asal akbar ini. 

           Pengasas dan pemilik asal Media Terkini Mingguan adalah Dato' Azhar Haji Omar Pemilik Azom Productions House dimana berusaha menjaga akbar tersebut sehingga tahun 2016. 

               Pada tanggal  27 Ogos 2016 Dato' Azhar Haji Omar melantik Encek Arman Karim @ Doriso mengurus penyiaran Media Terkini Harian sehingga hari 
Media Terkini Harian  sehingga hari ini kekal bersiaran walaupun pelbagai cabaran ditempuh seluruh kru yang menjalankan tugas didalam akbar ini. 

Konsep Media Terkini masih kekal dengan Produk Anak Peneroka  demi mengekalkan konsep asal akbar ini bersama pengasasnya. 

Dato' Azhar Haji Omar yakin dengan 
pengalaman Encek Arman Karim @ Doriso yang berkhidmat bersamanya sejak 1998 lagi.

Untuk paparan ini Dato' Azhar Haji Omar meminta seluruh pembaca akbar ini terus memberi sokongan terhadap Media Terkini Harian Kuala Lumpur. 

Media Terkini Harian juga akan memastikan konsep asal akbar tersebut berkekalan selagi ianya bersiaran harian didalam dan luar negara demi kesinambungan akbar tersebut.

Media Terkini Harian Malaysia boleh dihubungi dalam talian rasmi akbar ini menerusi 01138554026 dan 0194827829 masa pejabat sahaja.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Akbar Harian Media Terkini Kuala Lumpur serta luar negara amnya. Editor



Tiada ulasan:

Catat Ulasan