Selasa, 16 Julai 2024

PELIK TAPI BENAR KETUK MEJA

Oleh. Norsham Haji Tukirin

Sabah. Kejadian benar individu wanita mengetuk Meja Pelanggan Yang Sarapan Dalam Restoran dekat sini masih menjadi tanda tanya pelanggan terlibat. 

         Kejadian tersebut berlaku dalam sebuah bangunan Mall
 yang sukar dirungkai tujuan wanita berkenaan  mengetuk meja golongan lelaki berulang beberapa kali jelas lelaki yang menemui kru Media Terkini dekat sini.

          Pada peringkat awal wanita berkenaan dilaporkan mondar mandir dalam restoran berkenaan melintasi meja pelanggan tengah bersarapan golongan lelaki, anehnya kumpulan lelaki terlibat tertanya tanya apa tujuan wanita berkenaan tanpa sepatah suara namun berulangkali mengetuk meja  tegas mereka. 

          Kejadin pelik seumpama mengejutkan  kaum lelaki  dalam negeri ini  wanita bagaikan terlalu berani mengetuk meja paria bersarapan, kes seumpama terus menjadi tanda tanya golongan pria Sabah dari mana timbul keberanian golongan wanita yang bagai mencabar kaum lelaki.

        Apapun semua pihak wajar berhati hati dalam situasi seumpama agar tidak menimbulkan sebarang salah sangka dikalangan masyarakat sekeliling, orang ramai juga harus berhati hati  dengan pelbagai helah golongan orang yang tidak bertanggongjawab keatas orang orang yang kurang berwaspada sentiasa.








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengkilanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan