Rabu, 17 Julai 2024

EDAR DAN SEBAR TANPA IZIN

Sejak kebelakangan ini Unit Pemasaran Akbar Media Terkini Harian Malaysia  mendapat maklumat, ada yang mengedar keratan akbar ini kepada orang ramai tanpa kebenaran penerbit. 

      Perbuatan mengedar semua keratan akbar tanpa  kebenaran penerbit  adalah tidak dibenarkan, sesiapa sahaja yang diberi naskah keratan akbar ini dari bukan kakitangan kami boleh dirujuk ke balai berita masa pejabat.

         Kami juga mengingatkan seluruh pelanggan kami dimana juga berada, bahawa berwaspada dikalangan mereka yang mendakwa warga MEDIA TERKINI, supaya meminta Kad Perakuan Akbar golongan terlibat dan merujuk kepada pejabat kami terlebih dahulu.

           Terdapat yang menyamar kakitangan Akbar Media Terkini diseluruh negara tanpa kami sedari dimana pembaca melaporkan kes tersebut, kami MEDIA TERKINI HARIAN menyeru semua orang ramai agar memastikan tidak menjadi mangsa golongan menyamar ini dengan melaporkan kepada.

        Akbar  Media Terkini Harian Kuala Lumpur Setiap Hari Masa Pejabat Ditalian 01138554026 Dan 0194827829   Editor





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga, menyamar kakitangan Media Terkini, Mengedar Berita Kami Tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan