Isnin, 8 Julai 2024

BAGAIMANA MEMILIH PRODUK INI?

Oleh. Norsham Haji Tukirin

Nusantara. Isu penjualan air jam jam diseluruh Indonesia dan Malaysia terus menjadi tanda tanya sejauh manakah keaslian nya, sana sini penjualan termasuklah watsap group dan laman sosial peribadi tanpa data agent peniaga terlibat. 

Air Jam Jam asli adakah sesuka 

jumlah banyak dibawa ke Indonesia dan Malaysia dalam kuantiti yang banyak soal warga Malindo yang menemui Media Terkini Nusantara, kecelaruan ini didedahkan warga Malindo berikutan terlalu ramai persendirian menjadi pengedar Air Jam Jam yang didakwa asli.

Menurut warga Malindo lagi, 
tidak mungkin semua warga desa diberi kelulusan menjual Air Jam Jam asli tanpa kawalan pihak berkuasa tempatan, ada yang belum naik haji namun aktif menjual Air Jam Jam asli pengakuan mereka sehingga ramai pembeli diluar bandar. 

Kerajaan Indonesia dan Malaysia harus berganding bahu memantau serta memeriksa penjualan bebas Air Jam Jam sepanjang tahun tanpa hentinya diluar bandar, kerajaan kedua dua negara terlibat wajar menghebahkan harga sebenar penjualan Air Jam Jam tulen agar orang desa tidak terpedaya dengan penjual cekik darah.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan