Jumaat, 19 Julai 2024

BANYAK PRODUK SAMPAI MANA PASARAN?

Oleh. Koijul Hairol

Borneo. Menjejaki pelbagai produk makanan yang terdapat di Borneo sememangnya merunsingkan jiwa pihak pedagang yang dipercayai sukar mendapat tenpahan dari luar Borneo, malah produk seumpama hanya 
 mampu dipasarkan pada

kumpulan kecil menerusi laman sesawang yang menggerunkan masyarakat dunia masa kini.

        Berdasarkan kepada  pasaran terbuka semua produk yang bersih dan memperolehi persijilan halal ia mampu dipasarkan sehingga keseluruh Asia, namun disebabkan tidak ramai yang berkerjasama dengan media massa penyiaran dan pengiklanan produk mereka turut terbiar tanpa dipandang umum diluar Borneo. 

           Sejak kebelakangan ini masyarakat dunia mula bimbang dengan ancaman cyiber serta scimmer yang mampu menipu jutaan ringgit dalam sekelip mata, berpunca dari sini semua laman meragukan kurang mendapat perhatian umum berbanding semua akbar yang dilesenkan untuk penyiaran dan pengiklanan jelas warga pelanggan media penyiaran.

             Untuk produk yang terdapat di Borneo para pembuat produk terlibat boleh mendapatkan piawaian bersih dari pihak kesihatan makanan serta sijil halal Jakim, jika semua ini diperolehi anda boleh mengiklanankan produk dimana mana Akbar Akbar Yang Didaftarkan Bagi Meyakinkan Semua Pengguna dalam dan luar negara.

             Sebarang Pertanyaan Penyiaran Dan Pengiklanan Boleh Hubungi Kami Di 01138554026 Dan 0194827829 Masa Pejabat Sahaja.









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa  kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan