Selasa, 30 Julai 2024

MENGAPA ISRAEL MUSUHI ISLAM?

Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Dalam keghairahan Israel memusuhi Islam serta membunuh pa
 ra pengikutnya, pe-

juang Houthi Mencabar Israel Dengan Menerbangkan Dron Pengebom sebagai amaran awal mereka sedia mendepani Israel.

         Bayangkan kekejaman Israel, pejuang Houthi Yang Menyerang Bumi Israel, Mengapa Rakyat Plastine Dan Lubnan Islam Yang Diserang Balas, apakah Israel tidak mampu melihat mana pejuang Houthi dan mana rakyat jelata yang tidak berdosa terus diserang bertubi tubi tanpa perikemanusiaan.

           Antara luahan penduduk Islam Lubnan yang keciwa dengan ISRAEL lain yang menyerang rakyat LUBNAN pula yang dibunuh, demikian juga dengan Hamas, Hizbollah dan AlQassam yang bermusuh dengan Israel mengapa seluruh rakyat Plastine di Gaza dan Rafah terus dibunuh Israel jelas mereka.

            Satu hal yang negara negara kuasa besar tahu adalah Israel umpama mahu membasmi penganut agama Islam dengan hanya bertopeng melawan pejuang Islam, jika tidak mengapa Israel terus menyasarkan perumahan orang awam Lubnan yang tidak ada kaitan dengan Pejuang Houthi  dikeliling perkampungan mereka.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan